Η Kaiser, η Νο1 μπίρα Pilsner στην Ελλάδα, απέσπασε το χρυσό βραβείο για τη νέα της εμφάνιση, στα Packaging Awards 2020 στην κατηγορία Successful Branding. Σε πληθώρα έργων και πρακτικών που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, η Kaiser κατάφερε να ξεχωρίσει ακόμη μία φορά για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της σε συνδυασμό πάντα με την υψηλή της αισθητική.
Φέτος, ύστερα από 44 χρόνια η Kaiser ανανέωσε την εμφάνισή της, παρουσιάζοντας τη νέα, εκσυγχρονισμένη ετικέτα της, που ενισχύει την εκλεπτυσμένη εμφάνισή της και τον crafty, ποιοτικό χαρακτήρα της.
Οι γνώριμοι χρυσοί και μαύροι τόνοι, ο μοναδικός τρόπος ζυθοποίησης και η αυθεντικότητά της, που υπογραμμίζονται στην σφραγίδα ποιότητας της Kaiser, κέρδισαν τις ψήφους των κριτών, χαρίζοντας στην αγαπημένη ελληνική Pilsner τη χρυσή νίκη.
Η παραγωγή μιας Kaiser άλλωστε είναι τέχνη, όπου συνδυάζονται αρμονικά τα πιο ποιοτικά υλικά. Μέσα από τις 5 εκλεκτές ποικιλίες κριθαριού και τους 3 προσεκτικά επιλεγμένους τύπους λυκίσκου, με τον μοναδικό λυκίσκο «Tradition» που κυριαρχεί στη χαρακτηριστική γεύση της, μας υπενθυμίζει ότι δεν είναι απλά μια μπύρα, αλλά ο απόλυτος εκφραστής του «The Art of Making Beer!».
Το βραβείο παρέλαβαν η κα Γεωργία Ασκητοπούλου, Senior Brand Manager Premium & Non Beer Portfolio και ο κ. Γιάννης Νάτσικας, Art Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σημειώνοντας τη βραδιά ως μια σημαντική αναγνώριση της ανώτερης ποιότητας και του εκλεπτυσμένου χαρακτήρα της Kaiser.
Δείτε τη νέα εμφάνιση της Kaiser εδώ: